Author Topic: I know a website that has Episodes of Legends.  (Read 1533 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Amanda

  • New Player
  • Posts: 3
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« on: October 17, 2007, 03:54:21 PM »
Yep, it's true, I happen to be a member of this website that has Legends episodes. here it is: Veoh.com I uploaded most of the episodes. I'm not joking. (username for my veoh account is supersonia. I am not kidding)

Offline PhantomBPR

  • Temple God
  • Kirk Level
  • Posts: 1541
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #1 on: October 17, 2007, 04:09:18 PM »
Dear me, if you are not kidding, why not provide us with a link?
Crazy, but that's how it goes.

You don't do nothing you don't wanna do
Be nothing phony about you
Keeping it real and do what you feel
You gotta eat
You gott eat Checkers!

Offline Turbo Barracuda

  • Green Monkey
  • Posts: 802
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #2 on: October 18, 2007, 12:30:25 PM »
it works. i was daring enough to try it. anyway my 5000 lb virus protection would have saved me :wink:

I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #3 on: October 18, 2007, 12:31:35 PM »
Oh yes my what a lovely collection of videos that were preveously uploaded BY PEOPLE OTHER THAN YOURSELF. God I'm so sick of people uploading the same three episodes of legends to various sites. Videos that you yourself DID NOT UPLOAD. Upload your won God damn episodes.

Offline Purple Parrots Fan

  • Temple Spirit
  • Recognized Legends God
  • Posts: 63138
  • Gender: Female
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #4 on: October 18, 2007, 12:52:37 PM »
Hmm thanks for uploading them, but I kinda agree with outer space though... =/

I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #5 on: October 18, 2007, 02:26:52 PM »
Yeah, you just got them all from The Choices are yours.  I think you should give Aaron some credit for those videos.

Offline einlanzer

  • New Player
  • Posts: 14
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #6 on: October 22, 2007, 09:26:47 PM »
how sad.  i was hoping for some new episodes... can't find these things ANYWHERE :(

Offline silversnakeman

  • Blue Barracuda
  • Posts: 178
    • View Profile
    • http://www.geocities.com/nicklegends
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #7 on: October 23, 2007, 03:12:48 PM »
I can upload all of them if anyone wants me to.

Quote from: ""outer space""
Oh yes my what a lovely collection of videos that were preveously uploaded BY PEOPLE OTHER THAN YOURSELF. God I'm so sick of people uploading the same three episodes of legends to various sites. Videos that you yourself DID NOT UPLOAD. Upload your won God damn episodes.


Oh, and Outer Space. Watch your language will ya? I'm a Christian and I hate anything sacreligous (except Family Guy)

Offline Turbo Barracuda

  • Green Monkey
  • Posts: 802
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #8 on: October 23, 2007, 03:51:40 PM »
your at the wrong place sir. (even tho i am a strong christian too)

I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #9 on: October 23, 2007, 05:35:06 PM »
Quote from: ""silversnakeman""
I can upload all of them if anyone wants me to.

Quote from: ""outer space""
Oh yes my what a lovely collection of videos that were preveously uploaded BY PEOPLE OTHER THAN YOURSELF. God I'm so sick of people uploading the same three episodes of legends to various sites. Videos that you yourself DID NOT UPLOAD. Upload your won God damn episodes.

Oh, and Outer Space. Watch your language will ya? I'm a Christian and I hate anything sacreligous (except Family Guy)


I really want you to upload all the episodes silversnake man.  That would be so awesome if you would.

I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #10 on: October 23, 2007, 06:01:40 PM »
Quote from: ""silversnakeman""
I can upload all of them if anyone wants me to.

Quote from: ""outer space""
Oh yes my what a lovely collection of videos that were preveously uploaded BY PEOPLE OTHER THAN YOURSELF. God I'm so sick of people uploading the same three episodes of legends to various sites. Videos that you yourself DID NOT UPLOAD. Upload your won God damn episodes.

Oh, and Outer Space. Watch your language will ya? I'm a Christian and I hate anything sacreligous (except Family Guy)

Sorry about didn't think it would affent anyone. I'm a Christian too.

But that would be great and much apriciated. I would love to see a torrent of it.

Offline einlanzer

  • New Player
  • Posts: 14
    • View Profile
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #11 on: October 25, 2007, 01:47:40 AM »
Wow that'd be crazy cool if you had all of the episodes uploaded.  Been dying to see all the episodes and there are still tons I've missed. :(

Offline silversnakeman

  • Blue Barracuda
  • Posts: 178
    • View Profile
    • http://www.geocities.com/nicklegends
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #12 on: October 25, 2007, 09:21:34 AM »
Well, I can do it, but it will have to be near December.

Offline The Mandarin Hand

  • Green Monkey
  • Posts: 971
  • Gender: Male
  • Benzibab.
    • View Profile
    • Truncated Power Rangers
I know a website that has Episodes of Legends.
« Reply #13 on: October 26, 2007, 12:49:17 PM »
Quote from: ""silversnakeman""
Oh, and Outer Space. Watch your language will ya? I'm a Christian and I hate anything sacreligous (except Family Guy)

No one gives a shit what anyone's religious preferences are in this forum.  No place for it.

Ends now.  Kthx.